Wednesday, August 5, 2009

Sampainya atimu...

Nak citer pasal masa aku amik lesen ari tu (br je praktikal).
1st aku drive kete tu weeii. memg nervous gler arrr aku.
Xsangka aku dpt drive. tp ada org jaga2 ar kt sblh tu kan. hehehehehehe.
yg aku xtahan masa aku belaja tu kan, ada ke pak cik yg ajar aku tu cakap
mcm ni kat aku. "Saket jantung saye ajar awak!!!!".
adddooyy.. smp atimu wahai chekguku (pak cik tu laaa)!!
terok sgt agaknya aku ni kan. cian pakcik tu nk ajar aku.
sob sob -________-
aku akn cbe tuk xwat pak cik tu saket jantung dah. huhu.
sengsara agaknya dia kan.
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrgghhh!!
~berjayakah aku..??~

2 comments:

.ArianiAizat. said...

wana lalinggg!!
wahhh pasneh bley la kte plak yg tumpang nek kete org tuu..org tu da pandai drive dah!hehe ;p

w a n a said...

mana da pandai lg laaa.
still merangkak lg.
still xconfident lg laaa.. huhuhu.
:-(