Monday, August 17, 2009

Nape perlu mengeluh?

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes

Mengeluh? nape kte perlu mengeluh?

eeeee.. aku xske ble jd mcm ni? even dr dri sndiri pun, aku

rasa len mcm, nk marah je ble dengar. ni kan ada org yg mengeluh kat aku.

mayb kadang2 tu, dh memg dh jadi tabiat dia nak mengeluh. but, aku harap

pd sape yg ske sgt mengeluh, belaja2 la kawal diri korang tu. =)

bukan pe? kalu xske nk wat sesuatu keje pn, mcm xnak sekalipun, xperlu

nak mengeluh smp mcm tu sekali. just xplain yg

"aku xnak wat apa yg ko suh?" - abis citer!!



aku xnafikan yg aku ske gak mengeluh, tp ble dh abah aku tegur, aku dh

cbe elakkan dr mengeluh. aku rasa benda ni akn wat org kat sekeliling kte

jd xselesa, dr nak wat keje, jadi cam xbest lak dh.!

so, mulai skrg, kte cube kawal diri, jgn jd mcm ni dah.

mengeluh ni xbaek, kte kena ikhlas dgn apa yg kte wat k.

(igtkan kat diri sndiri gak! -_______-)

No comments: