Tuesday, August 18, 2009

I'm so depressed!!


Nape kah muke aku sedemikian rupa? ~gambar semalam ktka mood oke! tp??? skg?? begini k! =(
ari ni aku rasa mcm dirasuk setan? sume benda cam xkena je! ~agak2 mcm nk marah pn ade! nk nangis lg la ade! huhu. rasa cam xsedap badan pn ade.

korang rase aku dtg bulan? oh NO! NO! NO! ~korang memg salah sama sekali!~ tu sume hanyalah tekaan semata2!
actually, if korang xtaw, aku lg xtaw! aku cume merasakan 1 perasaan yg cukup asing bg aku. aku kan ceria orgnya, xkan la aku leh lak nak marah2 org. tu bukan aku.

kalu korg nak taw kan, nk wat entri ni pn sbnrnya aku dh malas, rasa cam nak hempuk3 laptop ni bg berkecai ataupun retak beribu2. (smp mcm tu kah aku?) ~nasib baek aku waras lg. haaa. naseb bek tu taw! kalu x, memg aku nanges d kemudian ari la. mana nk cr duet beli laptop baru. ngeh3! (mcm mana aku leh ngeh3! oh tidakk!! my DEPRESSION is over limit!! sblum pape berlaku, bek aku blah dulu ek. so, today, i'm OFF from everything. nak layan perasaan gle ni kang, lama2 aku jd xsiuman! sob sob!

2 comments:

AyanaAsham said...

kdg2 emo tu penting dlm hidup
ia mewarnai kehidupan....

just be urself...it's good

w a n a said...

thanksss!! dh cakap ngn seseorg. more calmer than b4. =)