Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 1, 2010

Decision - Unemployed!

Finally, setelah agak lama aku duk memikirkan pasal offer keje ni, finally, aku tolak tawaran tuk keje d tmpt praktikal aku dulu. Hmmm. Rasa rugi je kan? ~Ye la, punye la susah nak dpt offer keje, senang2 je aku tolak.~ Bukan pe, byk sgt prob kat company tu. Then, ramai lak yg suh aku tolak keje kat c2. =) termasuk la staff2 dia sndiri. Reasonnya : Ni bukan setakat gaji ciput, tp hmm... xde senior staff yg leh wat aku nak dpt experience yg manyak. huhu! tensennya! kalu keje kat c2. so, aku akan cuba cari offer keje len. aku tahu, susah aku nak dpt offer mcm tu, tp kena gak tolak. Kena! Now, aku rasa tenang. aku rasa lega. lama sgt aku pk pasal ni. nek saket pala otak ni. Hanya ALLAH je yg tahu betapa seksanya aku. Nampak sgt aku xberupaya nak keje kat c2 lg dah. Hope, pasni. Aku akn dpt offer len. harap2 dlm masa terdekat. AMIN.

No comments: