Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 25, 2010

Rindunya masa itu...

tetiba lak teringat kat mamat ni. mish u la sayang. hukhuk.

Masa silih berganti. Usia kian meningkat. Tapi aku tetap yg sama. Tanpa perubahan. Ecece. Macam puitis gle aku skg ni. Kena rasuk ngan jin mana xtaw la. Yg pasti, aku bosan gle ari ni. Tu sebab la jadi mepek mcm ni. sadly =( i feel lonely. u can't see outside of my body, but the inside, only WANA je yg tahu mcm mana rasanya perasaan lonely tu.

Glekah aku?
Angaukah aku?
Kuatkah aku?
Bolehkah aku?
Untuk apa?

"Meneruskan kehidupan yg semakin mencabar. Zaman study memg penuh happening. But when the world is change, my enjoyable time is lost. Totally lost. I miss that moment."

Betol la kata org, hargai zaman study tu, coz masa tu la yg paling best tuk dikenang. ~skang ni aku dh rasa mcm tu!~ Mana semangat malaysia boleh aku ni. Mana dia semangat perjuangan aku ni? ~ Haha! Dah ready tuk sambut merdeka dah ni. Word "semangat" je yg kuar ari ni. Oke! Oke! Actually, aku terlalu merindui...
1) My shayang musyuk
2) My housemates - Yan, Mya, Sue, Shada, Shabib, Sal, Ana n Ida.
3) My old life - student.

Work is terrible! But it's good for the future. *______* try to grab the opportunity and gain as much experience as I can get.

Note : Cuba untuk menyukai job sekarang. Baru la keje pun seronok. try with all my best! AMIN.

No comments: