Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 24, 2010

Dugaannyaa datang...

Lately, i was busy with my work as an engineer xbertauliah and also give some help to my elder sister in take care of her boutique. (Brokennya english aku! haha!). Actually, non-stop for almost 3 weeks. fuhhhh! aku bukan robot... aku hanya manusia biasa. ble la aku nak dpt rest yg cukup.... dah la keje isnin-jumaat. then, continue keje kat manjung lak weekend tu. rase nak patah pinggang ni. tapi.... ble melihat customer dtg n beli, n tibe part tgk duet tu, hehehehe.. hilang rasa penat tu. hakhak! tetapi......sayangnya, tu bukan duet aku. tlg tgkkan aje la. huahuahua.

ni sume dugaaan. tu je yg dapat aku cakap. ALLAH menduga aku. dengan kesihatan yg agak x Ok sgt ni, aku masih mampu bekeje. Alhamdulillah. tapi tuuu laaaa... nak gak lepak kat umah... hopefully, mggu ni xde dah g manjung. suh laa dia jaga sndiri. hehe. xkuasa i.. mau lepak2 kat umah.. nak masak sedap2 berbuke.. ni x, duk jamu makanan bazaar ramadhan aje. dah la xsedap mana pun. AKU MASAK LAGI SEDAP!

So, ari ni dah ari ke 14 kte puasa.. esok 15.. cepatnya kan masa berlalu... Haaa.. mcm mana ngn persiapan raya korang..?? Oke ke KO..?? hik3. Aku dh tempah baju raye 2 pasang.. jadi la kan.. Dah pegang duet sndiri ni dpt la shopping sikit. Kalu x, sepasang aje.. huhu. ~teringat kenangan lalu~

Last but not least, keep on PUASA and selamat menunaikan ibadah n menambah amalan ye di bulan puasa ni.... See yaaa.. ASSALAMUALAIKUM. *______*

P/S : Selamat bersahur and bertarawih ye!

No comments: