Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 11, 2010

. Salam RAMADHAN .

ni la antara kueh-mueh yg blh menggugat iman aku ble menjelangnya Ramadhan. leh telan air liur beb! ~sori ep.. aku curik pic ni dr blog sape ntah. hehe. xtahan melihatnya =)~

Pembuka kata "Saye suke makan kueh limas atau tepung pelita atau badak berendam". hehe. yg badak berendam tu abah yg saje ngusik aku panggil cenggitu. hehe.

Okey! Pejam celik.pejam celik. Dah pun setahun kte makan siang kan. Masa silih berganti. Hari ni 11 Ogos 2010 juga bersamaan 1 Ramadhan 1431. Begitu cepat masa berlalu.

*_____^

Yang sebetulnya, tiap2 awal Ramadhan, aku akan bermule agak lambat sket. heh! heh! heh! ~Bukannya xmo pose, tp tu laaaa.. ~ dah ehem2 kan. Tapi xpe la, nnt2 aku akan pose. Rasa penat sgt ble kte xpose tp xleh nak makan. huhu. Len taw rasanya dgn org pose. Rasanya masa kat opis td, nak je suh staff2 cina kat tmpt keje tlg belikan makanan. hehe. Kalu suh, agak2 riuh 1 opis tu kowt.. Diorg ni dh la terlalu mesra alam. Bercerita aje spjg bekeje. Xstress lgsg aku tgk. Aku lak yg agak stress menhadap AutoCad and kre earthworks. huhu! ~dah la salah wat pengiraan. boss kate, "wana, u should done this calculation again!~ uwaargghh.

Actually, tahun ni bermula laaa semula puasa aku dgn family kat ipoh. yeeehhoo! setelah 3 tahun duk di perantauan. eee.. ngada2 le plak. okey! okey! ~aku tipu!~ xde merantau jauh pun.. setakat batu pahat, JOHOR aje. Masa2 ni teringat lak kenangan berbuke pose, bersahur, g bazaar dgn kawan2. Teringat kat yan yg memg gle shopping makanan kat bazaar tu. padahal, berbukenya ciput aje. Org kate! nafsu tu yg melampau, makanannya aku gak yg habeskan. ~saje je bg aku temok!~ Rindu sgt2 kat korang, my bestie fren. ~ Time ni btol2 aku rase teringat sangat kenangan2 kte. pasni...hmm.. hope jmp korang lg ekk.. =(

So, di sini aku nak ucapkan "Selamat berpuasa and bersahur tuk semua umat Islam di mana sahaje anda berada!". Happy fasting to all the muslim!

No comments: