Thursday, August 5, 2010

Yang dikejar tak dapat, Yang dikendong berciciran..

Aiseyman... dah berpujangga2 le plak si minah sorang neh. masih berbisa lg rupanya tahap mengingat perumpamaan aku neh. makin diasah, mst makin tajam. hik3~ apakah maksud title entri kali neh..? oke.. c da 2nd paragraph...

ari neh, aku dpt lg interview keje. uwaaaa!! position : CIVIL ENGINEER. kat KLANG. Southern Steel Mesh Sdn Bhd. Besar gak arr company tu. under hong leong industries. ~bunyi mcm gempak xhengat laaa. huhu.

tp.. sadly... aku tolak! sbnrnyaa ni yg aku xnak. tu yg aku tolak tempat LI yg gaji ciput nak mamposs tu ari tu. byk sgt apply, ni la jadinyaaa.. but, ALHAMDULILLAH..ramai plak company yg offer. hehe! tapi, kali neh, aku kuat! xmo terima dah. nak fokus dgn yg ni dulu. biarla gaji xbesar sgt mcm kat c2. tp dekat ngan umah.. kat ipoh aje. 1st job, xmo g jauh2 sgt.. tu pasal arr xnak arr kejar yg tu, kejar yg ni. gain xperience dulu. yess! xperience tu penting!! hmmm.. tu la dia maksud title entri aku kali neh. aku xmo jadi mcm tu..! tp sayangnyaa.. company besar tu... wana! xmo tamak taw! xmo! xmo! ~gagah sket!~ setia la dgn Jurutera Perunding TSA yep!

No comments: