Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 16, 2009

yeye! dah abis final!

Happy! Sgt Happy! Hooray for all my stress for the whole semester. ngeee.

.

.

Hip! Hip! Hooray! Hip! Hip! Hooray!

Tu tandanya ari ujan. Mari kte tido. hehe. Xde la. Ari ujan pun mau kecoh smp ke blog ke. Xmgkin la kan. Xpenah dibuat orang. hehehehe. Actually, ari ni last paper final exam aku. fuhh! lega yg teramat. krenya tamat la suda kesengsaraan sem ni. dh arr sem ni plg darurat bg aku. memg plg stress. ble dh lepas 1 sem ni, krenya lepas la sket beban yg memg aku xmmpu nak kendong lama2. takot terhempap diri sndiri. (maksud tersirat n mendalam gle tu! pasni tggl 1 sem je lg. aku kena wat btol2. harap2 sem ni xde yg terkandas. kalu x, extend la jawabnya. aku nk grad sama ngan kawan2 aku. nak tahun depan!! xmo la xtend xtend ni. huhu.

Kegembiraan hamba ALLAH yg xterhingga!!

So, pasni leh la cepat2 la packing barang. huh! Xcited lebih dh ni. xde la. aku men2 je la. aku kan ada test JPJ tuk lesen aku jumaat ni. xkan la aku nak leh blah dr cni secepat itu. ble la masa happy yg plg happy tu akan tbe kan..?? xsabarnya!

1 [ s e l a s a]

2 [ r a b u ]

3 [ k h a m i s ]

pastu ari apa..?? tggl 3 ari je lg tuk aku pulang ke kg halamanku! hehe. ari yg aku akan happy n mgkin jugak akn sedih. harap2 aku lulus test tu. AMIN! AMIN! AMIN! yg penting, jgn nervous. fokus!! pasni mau training. hopefully leh polish skill driving aku. bg mantop! doakan aku ye!






No comments: