Friday, November 13, 2009

.Kekejangan!.


Semenjak 2 menjak ni kan aku mengalami kekejangan urat saraf yg teramat sgt. Ble ngah tido tu kan, Ya ALLAH, memg tarik urat tol laaa. kejang abis otot2 aku. Saket tu usah cakap ar. nak dekat nk menitis gak arr air mata maria aku ni. Masalahnya leh dikatakan tiap2 ari aku kena mcm ni. 1 atau 2 ari leh ar tahan, tp ble dh tiap2 ari mcm ni, lama2 sume urat aku jd mcm meehoon. bersimpang siur. mcm wayar berselirat. xmo arrr! Takot lak kena saraf urat ke. leh mati woo. aku nak idup lama lg. dh la amal ibadah tu ciput je. dh tentu2 tempah pintu neraka. ble la aku nak bertaubat ni. (INSAF jap!).
Oke! berbalik kpd citer urat saraf aku yg dh dekat xpired ni. hehe. actually, aku ni susah sket nak g urut2 ni. bak kata, memg urut ngan aku musuh tradisi la. plg malas aku nak wat adalah g mengurut. smpkan 1 day ni aku tetiba gatai lak kan. tgk kawan aku duk ngurut, nyebuk la nak mengurut. smpkan mak cik urut tu cakap badan aku ni keras. memg xde lembut lgsg. dia dh taw yg aku memg xpenah ngurut. yupp!! memg tepat mak cik. 10 markah tuk makcik. nnt redeem hadiah ekkk..?? ~dia bkn xtaw yg aku xtahan saket ble ngurut! tu pasal la aku xske diurut.
Aku rasa la aku kena wat pendekatan yg lebih bijak. apa itu..?? hehe. dgn membeli mesin urut. senang kan...?? xyah laa mak cik tu nk membebel lg kat aku. aku pn leh wat kat umah je. ngee. bijak! bijak! tp.... melihatkan kpd harga mesin tu, maunya memakan beribut2 ringgit. den mana mampu!!! ~ddduuuussssh! impian musnah dlm sekelip mata. alamatnya jmpe lg la ngan mak cik urut. kalu nak beli mesin urut OGAWA mcm dlm gmbr tu, mau aku kena kawen ngn org kaya, anak raja, datuk2, baru arr leh pakai.... hmmm. kalu kawen ngn wah, maknanya beli minyak angin, suh mak cik urut laaa yg urutkan. kehkehkeh! xpe ar, yg pasti, aku kena rajin g mengurut. Takot xg nnt, lama2 badan aku keras mcm kayu! Xmo!!!!!!!!



6 comments:

d 4 dahlia said...

wah berani yer guna kerusi ogawa 2..haha..sy penah duduk disitu masa ogawa wat promosi dikuching..peh! nk tecampak hotak sy wana..hebat sgguh dia bgegar..mmg urat yg kejang akn kejung terus..wargkhhhh! better urut laa.. tradisional sumtime better..

w a n a said...

ye ke d.
hehehe.
actually xpenah pn guna OGAWA tu.
so, konon2 besh la.
kalu dh smp kejung tu memg masalah tu. kehkehkeh.
addooyy. tradisional takot arr.
len mcm mok cik tu urut. fuhhh.
nk lari je rasanya. tp segan ar kan.
dh tua bangka tp takot kena urut.
xdewasa arr mcm tu kan. hik3.
konon2 laaa.

cik EPAL said...

best gak dok kena urut dengan kerusi ni..hehe ;)

w a n a said...

taw xpe! ble lg kan nak dimanjekan...??
hhmmm.. beshnyaaa!
tp mahal laa.
kalu dpt cuba sekali sekala n FREE, memg besh gle ar!

Ms AiReEn MoHd said...

giler ko ..kosi tu rege nyer leh mengejangkan otot saraf aku tau...veribu tu...berbapak lum lagik!!!huuh klik klik nuffnang ko tido la

w a n a said...

hahahaha! taw xpe!
memg sume urat saraf makin kejang dgn beli mesin tu. ngeh3.

oohh!! tujuannya nak suh klik nuffnang ke. mana la cek taw. hik2.