Friday, November 6, 2009

.Ye ke kte xpenah puas dgn apa yg kte ada.

Kadang2 tu kan kte dh rasa cukup dgn apa yg kte ada.
hmm.. bahagianya aku! hmm.. beruntungnya aku!
tp pas lama sket tu kan, mula la rasa xcukup je apa yg kte dpt tu.
rasa xcukup. bahagiakah aku? rasanya aku patut dpt lebih dr ni.
hmm.. xblh mcm ni ni. aku kena usaha dpt lebih baek dr ni.
i should deserve it. nobody can't say no to me!
huh! angkuhnya aku.
apsal ek mcm tu? memg sume org mcm tu ke?
atau aku je yg melebih2..??
*________*
Gambar di atas : Macih laling 4 the bracelet. kena ngan baju i taw. hehe.
Pic ni ketika date ngn my laling last sunday!
.
.
haaaa. korang nmpk x gelang tgn ijau kat gmbr ni..??
wah la yg bg tu. ole2 dr sarawak. dia siap bg baju sarawak n ada 2 gelang lg taw.
tp pas aku tgk dia bg ole2 kat kawan2 aku yg magnet letak
kat peti ais tu, aku pun nak gak. rasa jeles pn ada.
pastu aku dgr lak dia kata siap beli byk kek lapis sarawak.
mula laaaa bising kat dia. nape lupa kat aku..?? huh!
apsal laa awek dia mcm ni...?? rasa xpenah cukup!
tu pn ada org nk bg kan..??
tp tu la hakikatnya! rasa aku nak gak apa yg org len dpt.
padahal org len xdpt pun baju sarawak n gelang tu.
tp skg aku dh oke! xkesah pn dah.
masa mula2 je rasa mcm tu. huhuhu.
tp xptt kan aku mcm tu.
.
.
.
eeeeeee.. rimas lak dgn perangai aku ni kan...??
nape ek kte perlu rasa mcm tu...??
dh dpt yg tu, cukup la kan.
hmmm.. i guess, i need motivation from somebody.
ello.....anyone can help me...??

2 comments:

thejijie♥ said...

erm biasa la tu kak.... kita kan manusia..lgi2 pmpuan.. hehehee.. rilek jer..cuma jgn lelebey.. nnti org meluat...( peringatan ni utk diri sndri jgk):DDD

w a n a said...

hahahaha! taw xpe. kadang2 ble pk2 balik, rasa teruk je diri ni.. huhu. nyampah pn ada.