Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 28, 2009

Cepatnya masa berlalu....

Masa sgt penting wat kte sume kan? ada yg suke masa dicepatkan. ada yg suke masa dilambatkan. tp sapekah kte nak mengatur masa, nk mengawalnya. kte tetap kena ikut je apa yg telah ditakdirkan. hmm. permulaan yg baek bg memulakan blog. nggeeee. ada peningkatan dlm penulisan blog nmpknya cik wana kte ni kan. hahaha! angkat bakul sndiri. dh lama aku xwat keje terkutuk ni.

Masa itu emas!
Emas itu masa??

ARRRRGGHH!! Actually, aku xde point pape sgt pd topik masa ni. cuma aku nak luahkan isi ati sanubari aku je la. aku xde cukup masa nak wat sume benda dlm 1 masa. uwaa. malangnya jd student ni. sume nak kena submit. apa kate masa dipanjangkan smggu ke lg. sempat gak la aku nak touch up keje2 aku yg semememangnya terbengkalai tu. leh dikatakan skg ni aku wat keje last minute. huh! mst sgt teruk hasilnya nnt. maunya result pn sama teruk dgn hasil keje aku tu. abis la pointer aku. mst jatuh teruk. dh la jatuh, mst kena hempap ngan tangga lg. huh! malangnya kalu kena hempap kan? saket woo!
yg best tu, mggu ni study week! gila kan?
mcm xde study week je sem ni. esok da present projek.
projek lg!!!
dh la smlm aku kena hentam teruk ngn panel smlm ble present PSM.
smp ilg mood aku smlm. ilg teruk!
smp my mucuk laling lak kena hentam ngan aku.
memg ada gaya2 panel x aku ni..?? hehehe.
malang tol sape jd pakwe aku. tu kah balasan aku terhadap kasih syg yg ditakburkan oleh si dia kepada aku?? xkenang budi tol kan..??
** atas dasar marah smlm tu**
I'M SO SORRY SAYANG!!
.
.
.
SORRY!
SORRY !
SORRY SGT3!!
.
.
u sll jd mangsa i kan. mst u nyesal dpt i. huhu.
really upset what i was done to him!
=(

Sbnrnya aku memg nak masa tu cepat berlalu. at least, xde la aku nk pk pasal study. mana xnya, bukak je mata, nmpk buku. sblum tutup mata, tgk buku. smpkn dlm mimpi pun aku leh pk pasal buku. adoy! kes parah ni. memg cedera parah, ke arah maut tu blum la kowt.
kan best kalu skg ni aku bercuti bersama insan tersyg ke pulau2 yg aman damai. g bukit mana2 yg menarik. tgk view, cuci mata. brainwash abis ke kan. releasenyaaa! hhhmmmm.. tetiba lak rasa nak g holiday skg. (berangan kejap!)
n kalu masa cpt berlalu leh la aku keje kan...?? beshnya! dpt duet. tp org kata keje lg dasat dr study. hmm. btol ke? mayb la kan. ada part yg akn wat kte stress kaw2 punye.
tp... benda yg plg aku tggu2, mst la berakhir zaman solo aku ni.
hmmm. nak kawen ngn sape ek? dpt ke wah? ke org len? harap2 jodoh aku ngn mamat yg aku duk berchenta sakan skg ni. malu la kalu org len. mana aku nak letak muka aku yg memg xbape pemalu ni. hehehe.
dah dah dah! aku akan tggu masa tu dgn sabar. aku nak tingkatkan usaha tuk menghadapi sem depan. aku nak ubah apa yg panel suggest kat aku. aku xnak extend SEM. mampuihhh la. xsanggooppp!! aku nak wat yg terbaek sem depan!
korang doakan aku ye. moga aku dpt degree. dpt 3++ ke atas pun ALHAMDULILLAH.
syukur sgt3!!

2 comments:

Anonymous said...

"nak kawen ngn sape ek? dpt ke wah? ke org len? harap2 jodoh aku ngn mamat yg aku duk berchenta sakan skg ni. malu la kalu org len. "

dahlia likes this..ha ha..(ingt facebook ape..)

w a n a said...

keh3.. saje je tu. wat gempak!!