Thursday, May 14, 2009

Melayan perasaan... <3

.
uisssh. tajok entri yg agak mengganggu GUGAT
sume pembaca blog ni =)
wana bukannya ada prob ngan perasaan wana,
tp just melayan perasaan dgn
membaca novel d bawah ni haa.
.

.

spt yg sume dpt lihat dgn terang lg bersuluhnya, novel ni terang2an tanpa selindungnya bertajuk "Andai Itu Takdirnya".
.

actually, dh lama sgt wana xmelayan novel ni.

masa last skl wana baca, novel ADAM dan HAWA. I guess.

wana pasan ada novel baru atas meja. apa lg, rembat arrrr.

dgn sepantas kilat terus baca. memg xpress rakyat tul la wana ni.

adakah wana begi2 obses terhadap novel..??

=)

.

Setelah berpenat lelah, membuang masa yg memg cukp terbuang, melayari ari2 yg penuh kebosanan, menghabiskan sisa2 air mata yg tinggal, akhirnya wana dpt abiskan keseluruhan isi jantung dan hati d dalam novel ni dgn jayanya tanpa sebarang liku2 kehidupan. (ayat dh ada unsur2 puitis g2 ~ kesan drastik setelah membaca novel ni)

.
so far, i just like all d stories in this novel. from d beginning until d end.
memg kesannya ada la.. kalu x, xkan manik2 kaca jatuh d atas novel ni.
cheewaaahhh. wana leh la jd penulis novel kan..??
ayat pun dh xserupa wana dh ni haa. berangan je lebeyy.
.
so, i recommend that all d readers outside there, who "LOVED" to read novels, take an action in buying this novel. i'll confirm that u r not regret after buying this.
.
(jgn pk negatif bila wana promote novel ni. hehe. wana tidak akan menerima sebarang imbuhan setelah mengiklankan novel ini and wana tidak ada hubungan kekeluargaan dgn penulis novel. SEKIAN)
.
p/s: sempat lg pasan masa baca novel yg heroinnya WANA n heronya WAH. hehe. =)

6 comments:

tazz said...

dah bace novel ni. mmg sakit hati gile dgn lelaki tu. hehe

w a n a said...

ye ke..??
hehehe....
ego sgt kan..??
dusshh kat muke laki 2..
haha!

d 4 dahlia said...

lorrr..andai itu rupanya..sy pi baca ANDARTU TAKDIRNYA!!
terus sy wat ksimpulan novel ni psl andartu..chettss..hahaha~

w a n a said...

oowwhh.. tu novel keluaran akan dtg tu dahlia.. hehe...

H.R PuTeRa YuSoFF said...

rasenye i dh baca novel ni..
ok la..
i follow u ek..
u pun tau..

w a n a said...

ye ke..??
so, what is ur opinion..??
good..?? or just nice..