Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 4, 2010

SAKETTTT sangat!!

"Ble aku rasa sedih, pasti BLOG ni juga yg dicari. Padahal, dh lama sgt aku xmengadap dia.
Seolah2 BLOG ni hidup je. Dia akan dengar luahan hati aku. Mcm aku sedang bercakap dgn dia.
Mcm la dia paham apa yg aku cakap. Haha! Gle meroyan tol la aku ni."
wahai BLOG! kalau la ko hidup, pasti ko akan cakap ngan aku kan.
Pasti ko akan naekkan semangat aku.
HATI AKU SAKET SANGAT!
Terlalu SAKET. adakah aku terlalu menyeksa diri aku skg ni?
Ya ALLAH. Permudahkanlah JALAN hambaMU ini YA ALLAH.
Tunjukkan JALAN KELUAR dr sume masalah yg aku hadapi YA ALLAH.
Kuatkan la hati hambaMU ini YA ALLAH.
Jadikanla aku insan yg kuat. AMIN.
Berhentilah menangis wahai diriku. *______*
Hadapila dengan tenang.

No comments: