Wednesday, December 8, 2010

Kelupaan!

Sejak dua menjak ni, aku ada satu penyaket yg sgt merbahaya. Aku rasa penyaket aku ni, makin lama makin melarat. huhu. Aku igtkan hanye menyerang org tua je, xsangke lak org mude (mude ke..??) mcm aku ni leh terjebak dalam ini penyaket. hua!hua!hua!

.

ni le penyakitnya. PELUPE! tapi naseb bek bukan ke tahap kritikal, iaitu, NYANYOK! Kalu udah nyanyok, jawabnya aku tggl ngek. COBAAN!

bukan gambar sebenar, coz jam aku lg lawa, ada warna2 kuning sket (dh berkarat)
.
Di atas adalah merupakan barang per1 yg aku sangkekan aku letak merata2. Issshh! Mana letaknya pun xtaw la. Tetiba time aku nak g keje, aku nampak ianya telah terjatuh ke bawak kerusi. Siot tol la. Melilau aku cari. Rupe2nya kat c2 dia menyorok. Sgt xmencabar lgsg kehilangan jam tersebut. Beria2 je aku igtkan ada org curik. Ye la, dh kuning2 kan, dh antik tu. Kalu lelong, mau dikira bersejarah tu. kayo den kayo! ~Berangan mau cepat kaye!~ Usaha malas, duet asal mau ajenyeee....
.
Yg jam tu hilang, aku memg xkesah sgt. Coz aku ada enset. Setakat nak tgk kul bape nak lunch, pukul bape nak balek keje, xde hal laaa. Enset adalah penyelamatku. Yaaa.. My SE K800i.
.
.
.
Tetapi.....penyelamatku telah aku lupekan ari ni. Ada ke patut aku leh tinggalkan dia kat opis. Xpatut btol la tuan dia ni. Igt nak balek umah je, smpkan DIA aku leh lupe. hampeh punye tuan. ~Teringat lak aku masa sekolah dulu, wat karangan "Aku sepasang jam tangan". ~
Agaknya kalu dlm karangan tu, maunya dia cakap, "disbabkan tuan aku beria2 mau balek ke rumah, dia telah lupekan aku spt sampah". Uhhhh. Sadisnya aku dengar.
.
Mcm mana yeeee kalu dia cakap? Mau enset tu majuk kat aku kan..?? Maunya dia marah keesokannya. Isssssh, aku ni! Byk sgt tgk kartun. Mcm di alam fantasi lak dah.
.

My SE ~ sejibik gambar ni ngan enset aku. Cume enset aku ganaz sket. Enset jantan. Siap calar2 lg. Bese la kalu tuan dia ni emosional. Kalu gado, campak! Asal gado, buang merata2. Aiisssshh. Xsayang harta benda tol la.
.
.
Tapiiii......
.
.
Kini,
aku sengsara tanpanya. Bosannye hidup aku. Oh Abg Wah, sunyinyaaa hidup saye tanpe awak. Sbnrnyaaa, pasal budak ni yg aku risaukan. Gle ar! Angau rupenyaaa. Enset xde hal, cume nak berSMS cintan cintun tu xdpt laaa... huk3! Nasib badan.....
.
.
Esok, aku nak cepat2 g keje, nak cium, nak belai2 dia. Uhhh. mcm adegan jejak kasih lak dah. Mepek arrrrr..! Aku akan wat mcm xde pape yg berlaku. Aku harap xde sape nak curik enset tu. Ye laaa.. Bersejarah kan.. hhhmmm.. Mau kong bateri tu. Nyusahkan aku je laa. Skg ni aku duk ngadap DELL aje. pengganti enset. Kalu DELL lak hilang mcm mana yeee..?? ~Erkkk!~

No comments: