Saturday, October 23, 2010

Bila kebosanan melanda...

Kesah teruna dan dara. Tajuk art aku ni. hehe.

Kih! Kih! Kih! Ni la hasil keje tangan aku yg xbape nak kreatif ni. Disebabkan mati kutu aku ble bos xde kat opis. Wat tu xkena, wat ni xkena... So aku dgn tangan yg agak gatal, godek2 la PC tu. Cari game xde. Sume xde. Xde entertainment lgsg la PC tu. Memg bosan tahap dewa la aku kalu xde hiburan. huk3.. So, last2 sekali pe lg, aku ter"USHA" la paint yg agak memikat ati. Godek punye godek punye godek, last2. taaraaaaa... Ni la jadinya. (Seperti Gambar di atas ye!)

Lawaknyee! Dah kemaruk nak kawen ke aku ni...?? Siap cincin lg tu... Diamond U!!! Auuwww.. taste leh tahan ek aku ni. Nak yg besar2 aje batu cincinnyaa tu.. Kecik2 xmain ek. Ni kalu wah taw mau gelak besar ni. So, pandai2 le korang cari keje ble bosan kat opis. Hasil keje tangan aku ni membuatkan aku "tersenyum sendiri". *_____*

Nak kawen!!!! Nak kawen!!!! ~ Closing ~

No comments: