Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 18, 2009

.Salam Maal Hijrah.

Salam Maal Hijrah buat sume umat Islam d seluruh dunia. Setelah sekian lama aku senyap je, aku tulis balek citer kat BLOG ni. aku xtaw la. ble aku rasa sedih, sepi, mst BLOG ni gak yg aku cari. huhu. ironi sgguh idup ini kan. aku selesa kot nak luahkan sume kat cni. rasa ada lg kawan2 yg sudi membacanya. =) Tahun lepas merupakn tahun yg sgt mencabar bg aku. xkira la dr segi study ke, hubungan ke, achievement yg aku wat ari demi ari... amat mencabar! smpkan kadang2 aku dh rasa give up sgt. tp ALHAMDULILLAH, berkat dr supporting kawan2, family, yg tersyg, aku dpt harungi sume ni. aku kuat. xde la aku menggelabah sgt. Tahun ni aku berhijrah dr 1 sem n smp ke last sem. Mst aku akn mengharungi waktu yg plg mencabar lg bg mencapai fasa kehidupan yg lbh tggi. mampukah aku? bolehkah aku? kuatkah aku? aku harap aku boleh. Macam slogan Malaysia Boleh tu la. smbl mengangkat tgn "Wana Boleh!! Wana Boleh!!". Azam baru, pengalaman baru, fasa baru, sem baru, maybe umah baru, adakah akan ada kekasih baru.. oopsss..terlepas lak, aku harap aku dpt wat the best among the best that i can do. Amin. Doakan AKU ye. hope all of u doing d same thing n i wish gud luck. b tough for the future.

No comments: