Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 20, 2009

Pengubat rindu!

Bosan! Tu la perkataan yg plg sesuai sgt tuk aku kat cni. Kat parit raja ni. Huh, Sgt membosankan! Tp, naseb baek la wah dh ada broadband, so senang sket la aku nak contact dia. nak webcam ngn dia. Dpt la lepas rindu kat my mucuk ni. hehe. Long distance la katakan. Almost 3 weeks xjmpe dia. uwaaa. Hehehe. Padahal sebulan pn xsmp lg. Xpe! Xpe! At least, dpt tgk muka dia ari2. Semenjak ada broadband ni, ari2 layan SKYPE. haha! Ni la aksi2 dia. Mimik muke dia. Ahhh!! Rindunya kat abg taw mucuk. hehe. Ngada2 le plak aku ni. *_____*

Sempat lg ni print screen muka dia ble web cam. hahaha! xmenahan. Rindu punya pasal. syg awak wlpun gado bagai nak rak baru2 ni. Tp, tu sume d u g a a n !!!!

Aksi Pertama : Senyumanmu!
Aksi Kedua : Ke"gigit"an jarimu.
Issssh!! Mcm bebudak je abg ni taw.

Aksi Ketiga : Ke"serius"an mu!
Mampos aku kalu dia taw aku distribute ini gambar. Hehehe! Xpe! Xpe! Pemes free ni. sape nak bg dah mcm ni kan. hik3. *______*

2 comments:

mamamiya said...

hai,
cik wana..lama tak singgah blog ko yg cun ni...sibukla sejak ade 2 anak skg ni...

cik wana...jgnla tggu lelama cepatla langsungnya yer....hehe

mamamiya said...
This comment has been removed by the author.