Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 21, 2009

Selamat Hari Lahir My Hero, Abahku!

Ari ni 21 Disember 2009! Penuh bermakna. Tarikh yg sgt penting dlm idup aku ni. kena catat dlm kalendar ni. Besday, one of the important person in my life. iaitu..
My "ABAH", Pak Din Kiut Miut.
Ana Sayang Abah!! syg sangat2. abah la hero ana, selamanyaa!

Sadly, aku jauh sgt dr dia la. Adoyyy!! Sedih gle! nak balek, tp xdak duet. so, terpaksa la rindu merindui. Naseb bek aku dpt wish guna tepon umah (enset dh xde!). Ada kesah di sebalik kehilangan enset. hehehe. *_______* Aku dgr dr corong-corong tepon tu, abah happy ble aku call. dia leh kata aku xigt besday dia. Sorry ar abah, ni ana arrr!! Gud memories k. hehe.

Hari ini hari lahir dia yg ke 67 tahun. huh! sgt3 old timer. kan..?? Boleh la dikatakan warga emas. hehe. Hopefully, kesihatan abah akan oke mcm dolu2. skg ni dh makin tua, xleh keje keras2. Actually, dia la abah yg aku anggap hero smp ble2. walaupun garang, tp dia sensitip sgt3 skg ni. Mayb sbb usia kan. Aku tetap syg dia smp ble2. Huhhh! Aku lak yg rasa sensitip. Malunyaaa.

Pape pun, smg abah akan happy sntiasa. Cepat2 la siap umah abah tu kan. Cian abah. menanti dgn penuh sabar. Xsangka anak2 dpt belikan abah umah kan..?? hehe. Kami sume syg abah. Nak tgk abah senang sblum menghembuskan nafas yg terakhir. Ni la hadiah kami buat abah.

"Ana nak abah bahagia smp akhir hayat.

I Love U So Much. Until da end. Muaaaaaaahh!!"

2 comments:

.ArianiAizat. said...

happy birthday pak cik din kiut miut!
pakcik jangan lah garang garang lagi..nt sy takot nak dtg rumah pakcik lg..hehe..smoga panjang umor pakcik :D

w a n a said...

hahahhaa.. taw xpe! ko pun takot ek nanie.. =)