Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 3, 2011

Last Day at TSA, Ipoh!

Walaupun citer ni org kata dah basi, leh campak je kat tong sampah, tapi aku tetap nak citer. Lantak la apa nak jadi, jadi la. huhu. Ekceli, mau inform kat bloggers/readers sume, last week adalah last day aku bekeje kat ipoh. Hip! Hip! Hoooraaayy! Gumbira memg xdapat nak disorok lg. Coz dah nampak terang-terangan betapa bahagianya aku ble dapat kuar dr company aku yg lama. Ecececee.. Lama le sgt pun.. Baru je resigned last week. Ayat xmo kalah! Haha! Gambar2 di bawah adalah sekitar FAREWELL aku di cni. ngeh3.. Bestnya farewell ni, stp sorang akan bawak 1 makanan, then akan tukar2. Syioooknyaaa! Memg full gle arr time ni. =)
.

Of course la plg dirindui, Kak Sue. Pape gossip terkini, sensasi, kami be2 je luahkan sesama. Bak kata org, saling memerlukan la kunun2nya.. Org len aku xleh get along, kecuali dia je. So, skg mst kak sue sedih + sepi tanpa aku kat opis tu. =(
.
Pasal pe mamat ni perlu dimasukkan dalam blog ni...?? ~Sebabnya adalah beliau adalah merupakan org kuat Mr Tan, iaitu my colleague. Means sama la position ngan aku, engineer. Aku manyak makan budi sama ini olang wooo. Coz dia selalu back up aku if aku ada prob. hehehe. Dia la si mata sepet, si rambut "ehem"~khuen! spell dia kena cakap queen, even dia lelaki. Kelakar taw tgk rambutnya... *______* Dia ni muda lg dr aku, tapi dah ada uban. Byk sgt dipikirnya.
.
Last but not least, tuan tanah. Memg wajib kena ada. Ni la meja keje aku yg sgt2 berselerak. Abis bz la kunun2nya. haha! Lakonan ni korang, jgn caye sgt. Mata boleh menipu.. hehe.
.
.
The best part ble aku nak blah, clerk aku, Carmen said that "U nampak kurus la skrg. Sbb nak kawen ekk.. U diet ke..?? U makan ubat ke??". Adeh adeh! Mcm peluru berpandu lak soklan dia ni. ngeh3.. Diam seribu bahasa neh.. Bangga siot.. Ngeeee.. *blushing. Korang rasa aku kuwus x skrg..?? hik2. Rahsianya, ntah la.. Mcm2 aku telan.. nak kuwus punye pasal. So, aku xtahu la mana satu yg bg kesan kat badan aku ni. Sesungguhnya, dah rojak dah dalam perot ni. hehehe. Tapi, ble dah 2, 3, 4 org duk tegur aku kurus, Alhamdulillah.. Tak sia2 usaha aku tuk mengecilkan diri ini. Akhirnya, sukses! *______*
.
Next week, pergi opis baru.. Wooooohh! Takotnya saye.. Grrr...
.
.

No comments: