Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 7, 2012

Setelah sekian lama........

Assalamualaikum W.B.T. (Pembuka bicara yang paling terbaek aku rasa bila dah lama sgt tinggalkan blogger ni) =)

Hmmmm... Dah lama tak mengarang kat blogger ni... rasa mcm tak tahu nak mula dari mana. Mula dari A dulu ke.. Dari Z dulu ke.. Dari O ke 10 ke... Aisshhh!!! Kekok je rasanya. Sekarang ni mesti sume dah xde nak baca blog aku yg sudah sekian lama ditinggalkan.. Banyak sgt benda yg dah terjadi kat aku yang tak dapat aku ceritakan.. Hehehe. BZ nak membiasakan diri kat tempat baru, alam baru....Maybe..??!!! *______*

Kalu diikutkan dari last post aku kat cni, dah tentu2 masa tu aku masih bujang trang tang tang. Hikhikhik. (Tapi masa dah lama sgt berlalu.. since aku keje kat ipoh.. Now, dah ada kat Puchong Selangor. Dah hampir 9 bulan aku kat cni.. Dengan status yang berbeza, kawan-kawan barun environment baru. Huhu.

Ok, skrg dah bulan 5 kan... So dah 9 bulan aku tinggal kat ipoh.. Then, dah 7 bulan aku kawen. (Ngam-ngam 7 bulan, coz aku nikah 7 Oktober 2011. Bahagiakah aku lepas berkahwin ni...?? Hehehe.. ALHAMDULILLAH!! Setakat ni, sangat bahagia bersama suami tersayang, Encik WAH saye tu!! Hik3.. N buat pengetahuan sume, InsyaALLAH, kami berdua akan dapat baby soon. Blekah..?? Hanya ALLAH je yang tahu tarikh sebenarnya... *_______* But due date dia 27 Julai 2012 ni. Bulan dia dah sama dah dengan IBU dia ni. Ececece.. dah berangan suh panggil ibu ni... Hik3.. *Blushing*


Gmbar di atas adalah sgt3 usang. Dah x hot dah.. Tapi kre boleh la kan... Kasik tambah warna dalam blog ni.. Hehe..

So, Sekarang update sikit.. Kira nak kasi panas blog balek laaa.. Ngeeeee... Excited nak berblog balek ni sbb salah satu sbbnya dah ada internet kat umah... Yiihaaa... Ada yg nak tahu perkembangan, layan la blog ni yee.. Pasti akan update n kembali aktif.. Cheeeeewaahh!! So, see you later. dengan berita2 yg pasti hangat menyengat!! Kehkeh.

No comments: