Monday, August 1, 2011

Selamat berpuasa!

.
Alhamdulillah. Kejapnya msa berputar. Kte dah kembali kepada bulan yg diberkati oleh ALLAH S.W.T, BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK! Kejap je setahun dah berlalu. Hari berganti hari. So, sempena bulan yg sgt dimuliakan ini, aku nak susun sepuluh jari, meminta keampunan. Mari la sama-sama kte menambah ibadah + amalan di bulan baek ni. Berpuasa la secukupnya, bg yg mampu dan yg tiada halangan. Banyakkan sedekah. Berzikir, membaca Al-Quran dan macam-macam yg boleh menambah pahala. Jgn terlalu mengejar duniawi, tapi lupa akhirat. ~Ingatan untuk diri sndiri gak sbnrnya ni.~
.
.
Bagi aku, tahun ni agak mencabar sbb berjauhan dr keluarga. Bergerak sndiri. huhu. Harap2 aku dapat melaluinya tanpa sebarang masalah. AMIN. Sgt2 berbeza sbnrnya bila puasa berjauhan dgn keluarga, means ble kte keje dgn belajar. Mesti aku xbiasa. Tp Alhamdulillah, ada org tersayang dekat2 sana. Ada abg2 n my fiance. So, mst xde kekok sgt. =) Ngeeee...
.
.
Akhir kata, Selamat Berpuasa kepada semua umat muslimin + muslimat di Malaysia khasnya dan di dunia amnya. Happy Fasting Month! *______*
.

2 comments:

N.Hasanah said...

Happy fasting untuk kam00o0 jugak..wa dh engaged ea??then nk wish in advance la selamat pengantin baru..hehe semoga semuanya berjalan dengan baik =)

w a n a said...

hehehe.. TQ So much. InsyaALLAH.. harap2 sumenya will going smooth & in order.. =) AMIN AMIN..