Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 22, 2011

Sabar sebaruh daripada iman....

Alkisahnya..... tentang "keje" sbg kuli di salah satu firma perunding kejuruteraan tidak ternama di IPOH. Aisssyyyhh.. Sebenarnya, dah lama sgt aku bersabar dgn environment kat c2. Apsal la perlu mcm ni... Nape tak best..?? Padahal, masa awal2 dulu, tersangat la best. Enjoy je keje.. Tapi.. skang sejak dah kuar masuk org baru, makin tak syiok le plak. Yang sebenarnya, byk drafter yg pandang aku sebelah mata aje. Mentang-mentang aku ni muda (muda kee..kehkehkeh!), arahan aku spt melepaskan batuk di tangga.. Kena ke pun peribahasa ni dgn ayat aku ek..?? haha! ~Bedal aje laa..
.
.
Dah la si amoi tua tu selalu sgt ada kat opis. Sejak ble lak dia rajin bekeje, aku pun tak tahu laaa.. Hmm.. Mesti nak wat spot check kat staff. Huh! Dasar busy body, jaga tepi kain, suar org... Eeeeeeee.... Sampai ble la aku dapat bertahan ni haaa! Tapi xpe, skg usaha keras tuk cari keje kat tempat len. Harap2 dapat laa. Lagipun, memg nak blah pun. Hikhikhik. Pasal sudah mau kawen. Nak berhijrah. Tapi, sayang le plak.. Mcm nak keje sampai tahun baru cina aje. Tapi, leh tahan ke nak tggu berbulan2 lamanya tu.. Huhuhu.. Mcm tak sanggup jeee..
.
.
Skrg nak mula submit resume.. Tapiii...format resume yg ada skg xmengancam la. Sape ada resume yang best2, kasik ar sini yeeeepp.. (shawanajamaludin@yahoo.com).. hik3.. TQ TQ kepada yg membantu... Ya ALLAH, murahkan la rezeki hambamu ini. AMIN.

No comments: