Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 2, 2009

apa dah jadi ngan blogku ini??

actually kwn2, ari ni aku teramat la rajen. smpkn rasa bosan
je tgk rupe blog aku yg dh lama xbertukar wajah/rupa/paras
n sewaktu dgnnya.
s0, cari punya cari punya cari, aku jmpe la link
mcm best je aku tgk LAYOUT2 kat c2.
apa lg, mule la gatai tgn aku ni haaaaa.
so, pastu kan, jadi la cenggini.
taraaaaaa..!
ntah mcm mana laa aku nak cr dashboard, profile, customize.
uwaaaaa.. sob sob! ~haa! tnjuk terer sgt ko ni wana~
padan mke! pdn mke!
=p
hehehe. maap ek sume!! aku ni terlebey xpert, so jd cenggini
la blog yg semmgnya dh OUT ni. hik3.!
mst susah sume org nak ENTER kan...??
nnt akn aku cube tuk elokkan balek.
aku pun saket ati gak ni. penipu punya blogskin, smp ilg sume
LINK aku. huhuhu.
ponat oden ni haaa! igt sng ke nk cr link2 2 sume.
huh!
pape pun, sndiri punya salah! so, kte jmpe d laen ari ekk.

No comments: